Πληροφορίες Παράδοσης

 Τρόποι πληρωμής
 
   Με ΚΑΤΑΘΕΣΗ σε τραπεζικό μας λογαριασμό
 
Εάν δεν έχετε πιστωτική κάρτα ή αν δεν μπορείτε εύκολα να βρίσκεστε στο σπίτι τις ώρες που παραδίδουμε, μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω τραπεζικού λογαριασμού. Προεξοφλήστε την παραγγελία σας σε ένα από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε
 
      
Εurobank : 0026.0281.71.0200752561
 
 
και ενημερώστε μας είτε με αποστολή φαξ του καταθετηρίου είτε με τηλεφωνική
επικοινωνία με το κατάστημα μας (Για να γίνει ο απαραίτητος έλεγχος).
Αν χρησιμοποιείτε web banking μπορείτε να κάνετε την κατάθεση του ποσού και να μας στείλετε με email την απόδειξη της κατάθεσης. 
 
   Με ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ  
      
Κατά την παράδοση του προϊόντος γίνετε και η πληρωμή του.
Η δυνατότητα αυτή δίνετε μόνο όταν η μεταφορά γίνετε με courier .
 
 
 Μεταφορά και Παραδόσεις
 
Η παράδοση των προϊόντων μας μετά την επιβεβαίωση διαθεσιμότητας είναι άμεση.
 
Μπορείτε να παραλάβετε τα προϊόντα ως εξής :
 
Α) Από το κατάστημα μας από τις 08.00 έως τις 16.00
Β) Με Courier,μέσα σε 2   εργάσιμες  ημέρες στο χώρο σας
     (Η συνήθης παράδοση γίνετε την επόμενη της παραγγελίας).
     Η εταιρεία μας έχει συνάψει ειδικές τιμολογιακές συμφωνίες με εταιρείες courier.  
     Οι δυσπρόσιτες περιοχές τιμολογούνται με ειδικές χρεώσεις. Στη διάθεση σας
      λίστα με τις περιοχές αυτές.  
Γ) Με μεταφορική εταιρεία (Κυρίως για ογκώδεις ανταλλακτικά)).
 Η παράδοση των προϊόντων γίνετε στις κεντρικές αποθήκες ή στα σημεία διανομής της κάθε μεταφορικής εταιρείας της περιοχής σας. Παράδοση στο χώρο σας γίνετε (ανάλογα με την περιοχή ) μετά από αίτηση σας και με το ανάλογο κόστος.    
 
 Κόστος μεταφοράς 
 
Το κόστος μεταφοράς δεν περιλαμβάνετε στην τιμή των προϊόντων.

Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για
Α) καθυστερήσεις που οφείλονται στον μεταφορέα. Τα μεταφορά των προϊόντων  σε κάθε περίπτωση επιβαρύνουν τον αγοραστή και ταξιδεύον με αποκλειστική ευθύνη του. Σε περίπτωση ζημιάς κατά την μεταφορά ουδεμία ευθύνη φέρουμε.
Β) καθυστερήσεις λόγω ανώτερα βίας.
 
 
 Καθυστέρηση παραγγελίας
 
Η παραγγελιά μπορεί να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

4) Σε ακραία καιρικά φαινόμενα , σε απεργίες καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας.